31 Aralık 2009 Perşembe

yeni yıl


yeni yılınız kutlu ve mutlu olsun:))

9 yorum:

  1. sizin de yeni yılınız kutlu olsuun :)

    ya bu balımın yatağına yatışına bayılıyorum,
    çilek de yatmış ama duck o yatağı oyuncak kabı olarak kullanıyor bir türlü yatıramadık ona :))
    evde kendini olarak belirlediği herşeyi oraya koyuyor biz de pes ettik oyuncak kutusu olarak kullanıyoruz :))

    YanıtlaSil
  2. Ağacınızı sevsinler:)
    Çilek tam bir yatak delisidir zaten:) poposunun sığdığı her yatak ölçüsü de uygundur onun için:)
    Duck da ilginçmiş yani, güzelim yatağa oyuncak mı doldurulur:))
    Bu yatak kedi sepetlerine benziyor ya, çok hoşuma gidiyo o yüzden:)

    YanıtlaSil
  3. ya şimdi o süsler cidden duruyor mu?
    balım yemedi mi onları?
    nasıl ya?
    benim köpeklerim mi manyak sadece :(
    balım kalk, ye o süsleri, lütfen :(

    YanıtlaSil
  4. yooo hayatta dokunmaz
    onun için varsa yoksa oyuncak ördeği o kadar
    ağzına zorla koysam bille takmaz beni
    ehehehhhe
    evimize geldiğinden beri hiç birşey parçalamadı desem yalan olmaz

    YanıtlaSil
  5. ya siz ne zaman tanıştınız ya :S
    ben tanıştırcam
    derya, ıtır, ıtır derya, öpün birbirinizi eferin.
    ıtırın şinası, aresi ve melisi var. ikisi kuyruklu, birinin kuyruğu yok, kuyruksuz doğdu o biraz değişik, safkan değil gibi geliyor bana.

    YanıtlaSil
  6. ooo ayup ettin oya:)) tanımaz olurmuyum blogunu takip ediyorum
    umarım o pamukçuklardan kurtulmuştur bebiş
    o iki kocaman köpüş ve bebişin olduğu fotoyu tüm arkladaşalarıma gösterdim buarada
    balıma da öğretsinler nasıl bebek bakıldığını

    YanıtlaSil
  7. biz tanışıyoruz kii oya
    sen çok geç kaldın :)
    derya o pamukçuklu bebek benimki değil
    diğer bir rottun büyüttüğü bebek :) şimdi daha iyi, iyileşiyor yavaş yavaş :)
    sen yolla balımı, ben de sana benimkileri yollıyım ama, ben öğretirim balıma bebek nasıl bakılıyor. (oya bu sefer oldu hissediyorum, kurtulcam köpeklerden, hadi hayırlısı :))

    YanıtlaSil
  8. hazır bebek-köpek demişken ben de soriim,
    bebek çığlık atarak bağırınca korkan tek köpek duck mı? :))
    bi de itiraf ediim sheenanin blogunu ben de izliorum gizli gizli :))

    YanıtlaSil
  9. yoook sheena sen gönder şinasi ve aresi ama ben balımı vermem:)))
    duck da gelsin
    çilek le tilya da gelsin etti 6 köpüş
    heheheh
    bi misafir yatak odamız var orada yatarlar
    kim nerde yer bulursa masa üzerinde, yatak üzeri, süprügenin yanı ,ütü masasının altı
    ahhahahahah
    hepiniz iyiki varsınız

    YanıtlaSil