4 Aralık 2009 Cuma

bayramda neler yaptım?

efendim bayramda çok eğlendim ama Ahmet'ten uzak kalmanın burukluğu da hep içimizdeydi, Derya'nın ailesinin evinde kaldık 3 gece ohhh ... heryerde deli gibi koşturum; bol bol tüylerimi döktüm; camlardan gelen geçeni seyrettim, Derya'nın babasıyal oyunlar oynadık evde onun dizinin dibinden hiç ayrılmadım; gelen her misafir çok sevdi beni; başımı okşadılar , heev heeev size sesleniyorum o yediğiniz şekerlerden tattırmadınız yaaa aşk olsun yani...

bayrımlık giysimle fotoğraflarım aşağıda bakalım beğenecek misiniz?







boynuma bakın danacık oldum ben danacıııık:)




asla bakamam objektiflere boynumu çekin lütfen.....















işte kediciğim özlem hikayesini anlatayım size..... deryanın eski evinin orda bi sürrrü arkadaşım oldu benim; çok tatlı kızlar ve yaramaz oğlanlar... benim için sıraya girdiler beni gezdirdiler; öğlen vakti beni görmek için eve geldiler; benim tasmamdan daha fazla tutabilmek için kavga bile ettirler; deryanın 17 senedir oturduğu yerde yakalayamadığı ilgiliyi buldum orda; sitenin diğer ucundan baaalıııım die bağıran arkadaşlarımdan özlem verdi bu pelüş kediciği bana ; öyle çok sevidm ki günlerdir ağzımdan çıkarmıyorum, gözleri ve burnu çoktaan koptu bileee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder