27 Aralık 2009 Pazar

oya,çilek ve tilya

bugün görüştük sonunda:)))
köpekler siz insanların göremediklerini görür meleklerin kanatlarını da, oya'nın melek olduğunu da...
çilek ve tilya .... deliler gibi oyandık nefes nefese kaldık dinlendik yine oynadık...
heryer benim üyelerimle doldu, yerler, kanepeler, tilyanın kahve rengi tüyleri bile ...
oya bana numaralar öğretti pati çakıyorum; odada saklanmış eşyaları buluyorum, eve gelince hemen denedik, bir bisküvi, iki oyuncak ve bir topu buldum valla....
sonra saklanbaç bile oyanadık eve gelince; her defasında buldum derya'yı
süper bi gündü anlatsam da bitmez...

1 yorum:

  1. yerim ben seni ya:)) kibar kızım benim, yüzünü yicem bi dahaki sefere:) Tilya ve Çilek'den bize fırsat kalmadı ki sevelim doya doya.
    Topu da mı buldun sıpacık hemen:) Sen de fazla akıllısın canım:) Yine gelin, hep gelin.

    YanıtlaSil