28 Aralık 2009 Pazartesi

iyi ki doğdun çilek mutlu, uzun seneler:)) hep birlikte

ben de objektife bakınca böyle oluyorum; oya süper çek beni yoksa karışmam, makinenin canımı yalarım:)))
bu pozları bedavaya vermedik sayın okuyucu bi sürü ödül aldık, bunu bil ona göre bişi iste bizim çetemizden. çeteyiz biz evet korktunuz mu bu maskeler yoksa ne için olabilir ki...kılık değiştirdik; dur ben naylon çorap bulup getireyim de daha iyi kamufile olalım ....

çetemizdeki birlik beraberliğin simgesi dil çıkarmaktır; böylece şirin görünüp her istediğimizi yaptırız...

aklınızı karıştırmak için farklı yönlere bakıyoruz bu bir taktik, arkanızı kollayın geliyor kızlaaar


çilek dürbünleri taktı ultra sonik ışınlar sayesinde etraftaki tüm köpek yiyeceklerini görüyor....
tiyanın çapkası ise sıradan bir şapka değil, uydu anteni görevi görüp en ufak fısıldaşmalarınızı dahi duyar ve bize söyler
hev hev hev
hav hav hav
paw paw paw







1 yorum:

  1. ahahaha çok eğlendim okurken bunları:))) Harbiden Çilek de habire objektife bakmış, alışkın çocuk yıllardır foto çektirmeye. Başının etini yiyceğimi biliyo bakmazsa:))

    YanıtlaSil