30 Mayıs 2010 Pazar

kestane gözlü kadife kulak
















8 yorum:

  1. ya ben evinize bayıldımmm. kırmızı duvarın bu kadar güzel durabileceğini hayal etmezdim. çok güzel bi oda o. benim olsun muuuu.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. olsun tabiki , sana da yaparız aynısından , sadece bir duvar da kırmızı duvar kağıdı var diğerleri açık renk

    YanıtlaSil
  4. bizim de oyle deryaa, ilk biz yaptik ilk biz yaptik :))

    hatta kabartmalı bi duvar kagidi var,bence sizinki de oyledir. ustunu de krmiziya boyamistik :))

    YanıtlaSil
  5. Ama ben bu bebeğe bayıldımm :))) Maşallah :)))

    YanıtlaSil
  6. selin, bebek mi hangi bebek
    danacık o
    3 yaşında:))
    özge, yok kabartmalı deel, duvar hağıdı bu

    YanıtlaSil
  7. bebek danacik :))

    minik minik kabartmali sanmistim ehihi
    cok guzel ama :D
    bi gelemedik ama yaa :S

    YanıtlaSil