8 Mayıs 2010 Cumartesi

cumartesi gezmelerim

canım arkadaş köpüşlerim nerdesiniz, sağa sola iyi bakmak lazım her an bir yerden çıkabilirler:))
aaaa budy yaramaz oğlan o da bakınıyor etrafına

tembel gipsy yerlerde yatıyo hep kalk oğlum hadi koşturmaca oyanayalım biraz:))


orda kesin bişiler var gipsy iyici koklayalım gerekirse kazıp çıkartırız da....



budy bahçe sana emanet birazdan gelip otlayacağız orda:))




gülleriiiin içindeeeen gipsy poşetleri poşetleri paraaalarr:)))





ortadaki otlar senin, kenardaki otlar benim tamam mı?






duvar dibindekiler ikimizin de olabilir, yumulun otlaraaa







gülay ablam beni severken bak ne güzel gülmüşüm:))








kaç kez dicem buraki otlar benim yaramaz gipsy:))









acaba neler yapıyorlar orada , iyice izlemek lazım bu çocukları












ağaçların altında pek bi mutlu olurum beeen














gipsy ve sosis, biftek, kemik ve mısır lı ipim))












dinlenme sırası :))












2 yorum:

  1. balım dostum ne güzel arkadaşların var,
    beni de alın aranıza :))

    çok eğlendim, annemlere söyleyeyim de biz de oraya taşınalım,burdakiler çok sıkıcı.

    YanıtlaSil
  2. ooooo zaten senin kulaklarını çınlatıyorum dostum duck, sen hele gel bize 100 bin kilo salatalık alcak derya sana:)))
    bu oğlanlar çok yaramaz hep ısırmaca oynuyorlar

    YanıtlaSil