8 Mayıs 2010 Cumartesi

eve dönüş

banyo sonrası bornoz ile uyku keyfim
size de öneririm:))





8 yorum:

  1. ooh balımın keyfine de bakın, koca kuyruğunu yerim onun :))
    nasıl duruyor öyle havlularla ya, duck niye durmuyor,kuduruk :D

    YanıtlaSil
  2. özge abla ben öyle saatlerce uyuyorum çok yorulmuştum çünkü, banyodan sonrada ağırlık çöktü

    YanıtlaSil
  3. ama bu çok tatlı ben bunu yerim :)

    YanıtlaSil
  4. selin abla hoş geldin
    sizinle tanışmışmıydık?

    YanıtlaSil
  5. tanışmamışdıkk yeni tanıştık ve tanıştığımıza çok sevindim :)) blog yazmaya yeni başladım ve bloglara bakarken rastladım :))

    http://selinedair.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. tmm dır şincik tanıdım seni :)) blogun süper selin abla, sen benim 2 ayaklı arkadaşlarımın arasında en sevdiklerim arasındasın, yazdıklarını derya anlattı bana:((( tüm köpüş arkadaşlarım adına sana pati veriyorum

    YanıtlaSil
  7. balıım,
    yeni maceraların yok mu dostum?
    bekliyoruz günlerdir :))

    YanıtlaSil
  8. ya duck dostum ; gezmekten yazmaya vakit bulamıyoruz ki

    YanıtlaSil