11 Ocak 2010 Pazartesi

yaramazım ben tamam mı ?

kızdırmayın beni sakın haaa!! hırlarım tıslarım ona göre; kendime güvenim tam yürürken kulaklarım ve kuyruğum dikerim, tipini beğenmezsem havlarım; güzel bebeklerin yanında kendimi sevdiririm:))
başka köpeklerle yakalamaca oynarım; diş göstermece bile yaparız....
ama herşeyin bi bedeli var tabi ki nasıl gül dikenleri öperse; tırnaklar da kırılabilir; heryerim kıpkırmızı oldu; derya bayılcaktı sanırım; ahmet hemen tasmayı geçeridiği gibi dosdoğru eve gittik; oksijenli su ve tentirdiyotla bir güzel temizledi ahmet beni; bu sefer patim bandajlandı , kuzu kuzu yattım gelsin sosisler gitsin mamalar....

12 yorum:

  1. eveet işte tam bir labrador annesi oldun artık :))
    başlıyor maceralar :))

    YanıtlaSil
  2. aa nası kırıldı ya, kıyamam yazık acımıştır da. bizim hiç başımıza gelmedi o. ama şöyle bir şey olmuştu, sahilde yürürken balıkçının oltasını ağzına alan lokum (bir labrador) balık gibi boğazından çengelle asıldı. En korkunç anım odur yani. bayramda vet bulana kadar canımız çıktı.
    Bir de Tilya tasmasından kapıya asılmıştı, çok korkarım tasmalardan o yüzden.

    YanıtlaSil
  3. pazara gitmiştik dönüşte parkta riki die bi köpüşle tanıştık hemen koşturmalar kovalamacalar başladı; delirdi bizimki kovalamaca oynuyorlar nasıl olduğunu ben de anlamadım; koşarken gördüm kanadığını da....
    nazar deydi yaw o gün deli gibi gezmiştik; her geçen sevdi ahahha, nazara karşı kurşun dökeriz belki :))

    YanıtlaSil
  4. kıyamam ya :)) zaten zıpırdık iki dakika durmuyor ki, şaşırmamak lazım kırmasına tırnağı:)

    YanıtlaSil
  5. bu tırnak kırılması değil de tırnağının yanının kanamasından olmuştu ducka,
    hani koku bırakmak için patileriyle toprakları geri geri itiyolar ya,
    duck onu yapmayı ilk keşfettiği zamanlar büyük bir heyecanla yaparken arkasında taş olduğunu görmeyip patisini öyle sürtmüştü, gerisi kıyamet tabi..
    dikkat etmek lazım bi de battigon kurtarıcımız, herşeye onu sürüyoruz :))

    bu olta olayı çok kötüymüş oya ya, okurken bile çok kötü oldum..

    bir de tasma kapıya nasıl takıldı? ben de korkuyorum tasmadan ama duck boynundakini çıkarttırmıyo hiç, çıkarırsak da uyuyamıyo uyursa hep kötü rüyalar görüyo falan..
    en bolda takıyorum o yüzden ben de, yine de bişey olur mu?

    YanıtlaSil
  6. aaa nası ya, nası çıkarttırmıyo :S benimkiler kapıdan girince hazırolda bekler tasmalar çıksın diye. bizde sadece dışarda takılır tasma.
    dediğim olay da sokakta oldu. bunlar kuduruyodu parkta. Tilya daha ufaktı o zaman. Ben çilekle eğitim yapıyodum tilya da basket sahasında oynuyodu. Hava karanlık. Tilya dedim gelmedi ki hemen gelirdi normalde. Bi daha tilya dedim yok. Bir bakayım dedim ki asılı kalmış kapının böyle saçma bir çıkıntısına tasmasından. Kalp krizi geçiriyordum. Bir de çırpınıyo çıkmak için. Zor çıkardım.
    Tehlikeli olabiliyor tasma.

    YanıtlaSil
  7. Sadece bizde değil başka olaylarda duydum ben çok. Asılı kalıp boynu kırılan var. Yani bunlar tabii ki düşük olasılıklar. Köpeğinden tasmayı hiç çıkarmayan bir sürü kişi var sonuçta. Ben hep önlem alan taraf olmak istediğimden çıkarıyorum. Duck da ilginçmiş:))) Ben hep rahatsız olmasınlar diye hemen çıkarıyorum Duck da aksine seviyor:)

    YanıtlaSil
  8. yani çıkarttırıyo tabi de, kötü hissediyo kendini, takalım diye ağlıyo falan deli kafalı :))

    üf korktum şimdi iice, en bolda bile olsa ters bişey olur çıkaramaz falan..

    sanırım tasmasız olunca kendini sokak köpeği sanıyo :p :)))

    YanıtlaSil
  9. hem nası sevmek, yeni tasma falan aldığımızda falan acayip mutlu oluyo hatta,süslü oğlum benim :))

    çıkarırım bir ağlar iki ağlar alışır ama uyuyamaması kötü oluyor, uyusa da sürekli bir havlayarak ya da ağlayarak uyanma, tuhaf yani :) böyle uyuduğunda tasmayı takıyoruz sabaha kadar uyanmıyo :))

    YanıtlaSil
  10. çok ilginçmiş ya alem bu duck:))) ahahaha çok komik ya:) bilemedim napsan:S bol değil de dar takmak daha mı mantıklı olur dersin, takılma olasılığını düşürme açısından. Ya asıl bi kere Çilekğin tasmasına köpek sıkışmıştı:))

    YanıtlaSil
  11. :))) çileği öyle görmek isterdim, sıkışan köpeği de tabi :))

    dar takınca da gıdısı böyle boğulmuş gibi çıkıyo köpeği boğuyomuş gibi hissediyorum,
    neyse bi tasmasız alıştırmaya çalışayım bakalım :)

    YanıtlaSil
  12. ya batticon kullanmayın gözünüzü seviyim turuncu oluyor köpekler, savlex var o daha güzel böyle transparan :)
    ayrıca çok geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil