3 Ocak 2010 Pazar

dolaşırım sokaklarda tazı gibi

bi kedi gördüm sanki? amed hadi kaydıraktan kayalım arkadan gelen çürük yumurtaaaa:)))

o kedi hala beni mi takip ediyor şimdi bulucam onu


amed sen de gördün dimi buralarda bulucam onu belki de arkamdadır


bu kedi otların arasında mı yoksa ohh bunlarda taze taze iyi geldi atırştırmalık



amed gel poz verelim şuna bizi fotoğraflamaktan vaz geçsin





al sana bir de tek poz vereyim



yukardan de çek!!!
allahım ya ne sanıyorsun beni?









son olarak ağaçların arasından da çek:)
başka poz vermem ona göre







--bitti--







9 yorum:

  1. yerim ben bu tazıyı :))
    ya arkadan çok benziyor ducka :))

    YanıtlaSil
  2. duckla tanışlarsa nasıl kudururlar tahmin edemiyorum

    YanıtlaSil
  3. aynen,
    artık onlar kudururken biz bir köşeye sinip bekleriz yaralanmamak için :))

    YanıtlaSil
  4. bence bunlar kesin kardeş-kuzen veya herhangi bişey işte :))

    YanıtlaSil
  5. bu arada özge balımda anne tarafından golden lık varmış.
    danacık işte
    tüylerinin yumuşaklığından belliydi zaten:)))

    YanıtlaSil
  6. aa ama hiç belli değil tüylerinin uzunluğundan :)
    duckın tüyleri ondan çok yumuşacık diil demek kii çok kıskandık şimdi balımı :))

    YanıtlaSil
  7. yine baktım da fotolara, yine de akraba bunlar bence :)))

    YanıtlaSil
  8. bence de kuduruk danacıklar
    bi hafta sonu gelin bizim oralara, büyükçekmece sahiline ineriz oralar tam bu danacıklara göre

    YanıtlaSil
  9. baba gelsin uzak muzak derse bile ikna eder geliriz :))
    araba onda oluyo o şantiyeye gidince kalıyoruz mecburen burda :)
    sizi de bekleriz bi hafta sonu bu tarafa :)

    YanıtlaSil