21 Ocak 2010 Perşembe

kardan köpek balım

heryer kar olunca koklayacak çok şey olmuyor... ahmetle güreştik ben onu yenerdim ama neyse...
tutmasana patimden ..kurbanlık koyun mu sandın beni?

bak hala vaz geçmiyor, köpek kesen varr imdaaaat:)


çekil be adam hırrtt tıssss keh keh keh:))



hani kedicikler nerdesiniz
bir iz buldum sanki

tutmayın beni kaçıyorum yakalıyorum kediyi...



ahmet gel dostum biraz da salıncakta salla beni hevv hevvv...


kedicik nerdesin şimidk kokunu yakalıycam senin


karda ne güzel ot yenir kıtır kıtır tam ağzıma layık

derya beni karlar gömdü, tüylerim temizlensin die...

birileri kemik mi saklamış , dur biraz eşeleyeyim burayı...

karda yürüyüp izimi belli etmem


3 yorum:

  1. oo ne çok yağmış ordaa,
    biz de karda dışarı çıktık diye seviniyoruz kendi çapımızda güya :))

    YanıtlaSil
  2. balım çok tatlı çıkmışsın. bence yağan karın keyfini sen çıkarmışsııınnnn. yarın da yağacak diyolar hem de daha dahaaaa çoook. o zaman kim bilir neler yapacaksın:D

    YanıtlaSil
  3. sen de gel beraber kayalım
    hev hev hev tes tes tes
    patimi yapıştırırım hakan ın poposuna

    YanıtlaSil