24 Kasım 2009 Salı

bebeklik fotoğraflarım ( sefer gönderdi:)
















6 yorum:

  1. aa bunlar nerden çıktı:)
    Balımcım benim, seni takip edemedim 10 gündür. Burada değildim, Çilek ve Tilya'yı da çok özlemişim, seni de:) Kuzum bir gün buluşacağız, öpeceğim yanaklarından:)

    Yeni minderin de bir harika doğrusu.

    YanıtlaSil
  2. Canım Kızım, BALIM,kadife kulaklı, kestane gözlü masumum.... 14 mart 2009 tarihinde 'Şanslı ya sahip aranıyor' ilanını okur okumaz seni geçici aile olarak almaya gittim . İlanda sahiplerinin seni başka birilerine verdiği ve orada bağlı tutulduğunu ,bunalıma girdiğini yazıyordu. Bir kuaförün arka bahçesinde kısacık bir zincire bağlı, çiş ve kakanın içinde büzülmüş vaziyette yatıyordun.Zor durumda çok hayvan gördüm ama senin o güzel gözlerinde gördüğüm acı, korku ve umutsuzluğu ilk kez iliklerime kadar hissettim. Eve geldik,ne yemek ne su,sadece uyudun sabaha kadar kımıldamadan.Sanırım uzun süre hasretini duyduğun güvenli ev ortamınında uyumanın bir rüya olduğu ,uyanırsan bitebileceği korkusunu yaşıyordun. Sokağa çıkmak istemiyordun,çok korkuyordun insanlardan,özellikle erkeklerden.... Kuyruğun hep bacaklarının arasındaydı. Bir gün arkadaşımın dükkanı önünde birlikte otururken, bir kamyon kasa kapağını açtı büyük bir gürültüyle,hemen eteğimin altına girip titremeye başladın. Sana sarılıp okşayarak sakinleştirmeye çalışırken gözlerimden yaşlar inmeye başladı, işte o zaman ,sana 'Benim köpeğim olduğun için ne kadar şanslısın' diyerek ŞANSLI adını koyup sonrada evinden atan kişiye bildiğim bütün küfürleri sıraladım !!! Ve artık senin yeni bir isimle yeni hayatına başlaman gerekiyordu,eskiyi hatırlatan herşeyi geride bırakmalıydın.Sana BALIM dedim ,bal gibi bir hayatın olsun dedim...Seni hep kalabalıkların içinde dolaştırdım,tanıdık tanımadık herkesin seni okşamasını istedim,ta ki uzanan her elin sana zarar vermeyeceğini öğreninceye kadar.Artık kuyruğun bacaklarının arasında dolaşmıyordun,tanıyıp üstüne atladığın insan arkadaşların bile vardı.Benimle kaldığın 7 ay boyunca gözlerindeki kederi ve korkularını yenmen için çok uğraştım . Seni evinden ve evdeki kardeşlerinden ayırıp hayal kırıklığına uğratmak istemezdim ama senin durumundaki başka kardeşlerininde şansı olsun,onlarada yardım edeyim istedim.... İşte şimdi gerçekten şanslısın,dünyanın en mükemmel ailesine sahipsin,bir evin bir kızısın,hele de DERYA anne seni çılgınca evet gerçekten çılgınca seviyor.Bunları bilmek beni çok mutlu ediyor güzel kızım. SEFER bunları bilmez,senin ne korkular yaşadığını,bunları aşmak için birlikte ne zorluklar yaşadığımızı.... Artık bunlar geride kaldı,ailen ve sen bir sevgi yumağı oldunuz, hep böyle kalmanızı diliyorum sevgili kızım ....

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel yazmışsınız, içim titreyerek okudum. Bilmiyordum Balım'ın sizde bu kadar uzun süre kaldığını. Ona gerçekten çok emek vermişsiniz. Balım harika bir köpek, Derya ve Ahmet onun her davranışından ayrı gurur duyuyorlar, ayrı seviyorlar. Tırnaklarının kesimini bile yanlış yapmaktan korktukları için veterinere götürdüler. En ufak zarar gelsin istemiyorlar Balım'a artık. O gerçekten şanslı bir kız:) önce sizi buldu sonra da Derya ve Ahmet'i. Teşekkürler bütün emekleriniz için. Onu iyi ki kurtardınız, bırakmadınız orada.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Oya'cığım ,bu güzel olayda seninde büyük katkın oldu,ben Elif'in tanıdığı bir hayvansever olduğun için,güvenerek yolladım BALIM'ı.Ama gerçekten çok özel insanlar DERYA ve AHMET,telefon konuşmalarımızdan bunu anlamıştım . BALIM da özel bir köpektir,onları tanıdıkca BALIM adına çok seviniyorum. Dilerim bütün zor durumdaki canlarımız böyle mükemmel aileler bulurlar.

    YanıtlaSil
  5. Ben de Derya ve Ahmet'i hayvan sevgileri nedeni ile tanıdım. İyi ki de tanımışım. İçiniz rahat olsun her zaman, Balım evin minik prensesi:) O kadar hızlı ve güzel uyum sağladılar ki birbirlerine, hayran olmamak elde değil. Hep mutlu olsunlar:)

    Benim de en büyük dileğim bu, her gece yatarken sokaktakileri düşünmekten kendimi alamıyorum. İmkanlarımız daha bol olsa keşke. Teşekkürler tekrar tüm çabalarınız için, sevginiz için.

    YanıtlaSil
  6. NUR hanım tekrar tekrar cevap vermek istemiyorum ama ben keyfimden Şanslı'yı başkasına vermedim zorunda oldugum için verdim. Siz Şanslıyla ilgilenmişsiniz evet çok teşekkurler ama biz Şanslıyı boynunda ince bir çamaşır ipiyle gezdirilen bir deri bir kemikken sırf onu o halde bırakıp gidemediğimizden dolayı yarı yoldan manisa ya geri dönüp dunyanın parasını ödeyip sahiplendik Şanslı' yı eğer sizn bahsettiğiniz gbi birisi olsaydım hala bu siteden Şanslı'yı takip ediyor olmazdım. Hiç bir şey bilmeden Şanslıyla ayrılma sebeplerini olayların gelişimini vs. bütün küfürleri bana etmenize de söyleyecek bir şey bulamıyorum. Ancak şunu bilin ki Şanslı'yı yani Balım' ı belki de hepinizden daha çok seviyorum ardından da ne kadar gözyaşı döktüğümüzü de kimse bilemez. Derya Hanım ve Ahmet bey' e de çok teşekkur ediyorum. Nur hanım siz ne kadar yanlış bir düşüncede olup bana küfür ediyor da olsanız size de çok teşekkur ederim.

    YanıtlaSil