11 Aralık 2010 Cumartesi

cezalı balım

böyle rahat uyuduğuma bakmayın
bugün büyük kahabatim olduğu için cezam bir türlü bitemedi
mutfaktaki tezgahın üzerinden ılınması için bırakılan eti çaldım,
büyük bir et parçasıydı hem de
zavallı derya kakılmış gibi oturma odasını kıllarımdan temizleyeme çalışırken yaptım bu işi
hemen anlamadı tabiii:)))
bir kaç saat sonra fark etti
bir ara şüphelendi sanmıştım
halının üzerini yalarken görmüştü beni, kocaman eti yediğim yer:))
göz göze gelmiştik
çakamadı ama tahminimden de saf :)))
farkettikten sonrasını hiç anlatasım yok
hemen yanına çağırdı boş tabağı gösterdi o vakit anladım, kafamı yere eğdim, kuyruğumu sallayım dememe kalmadı olan oldu :)))) yedim şaplağı totoma
sonraki saatlerde oturma odasına girmem yasaklandı , kapının önünde bekledim...
yüz vermedi
oyun da oynamadı
birden çok uslu oldum ütü yaparken, yemek yaparken de dibinden takip ettim onu ama odalardan içeri de alınmadım, öyle içeri baktım....

4 yorum:

  1. Bu ceza sana az bile...Geçen hafta Keşkül hafifçe aralık olan fırını açıp- sıcakken hem de-bir tepsi böreğin 3/2 sini afiyetle midesine indirdi diye bir hafta konuşmadık onunla...Obur tavşanlar sizi...

    YanıtlaSil
  2. Balım, ben seni anlıyorum dostum. Hem ortalık yere koyarlar eti, pizzayı, jelibonu, sonra da vay efendim niye yedin. Arkadaşım burun bu burun. Bendeki burun sende var mı, kolaysa sen dayan o kokulara, diyecektim de diyemedim. Daha çok kızdırmayayım dedim. Sen de iyi yapmışsın canım arkadaşım. idare etmek lazım bunları böyle. üzülmüş gibi yap, bir dahaki hırkıslığa kadar. Biz çilekle hep öyle yapıyoruz. Yaşasın labrador kardeşliği, yaşasın oburluk!
    Sevgiler,
    Tilya'n.

    YanıtlaSil
  3. Ben de Duck sehpada duran ayranımı dili yettiği yere kadar içti diye kızıyordum meper ne masum çocukmuş :)))
    Bu arada Derya duymasın ama oh yarasın Balım'a :))

    YanıtlaSil
  4. balım suc senın degıl üzülme..
    annemde benım burnumun dibine et koyuyor nedır bu yani işkence fılanmı:))
    ınsan cocuguna yaparmı bole seyler?
    bıde guya bız en kıymetlıyız..
    peh bumudur yanı:))
    sen uzulme balım ben senı anlıyorum suc bızım degıl bizi bu hale düşürenlerin:):)

    YanıtlaSil