8 Temmuz 2010 Perşembe

balım terlik getirici

kızgın kumların altı daima daha serindir, patilerim le iki sağa bi sola kazarım, kumlar her yere saçılır ama benim totom güzel yere oturur...:))) bir de aaa denize köpek mi girermiş diyenlere cevabım var ben de sizin koca totolarınız giriyorsa köpek de girer :))) kih kih kih

ben bir su samuruyum, denize atılan her türlü pabucu geri getiririm, rengi fark etmez yeter ki yumuşak olsun ki dişlerim geçsin:)) puh puh de soluk alırım suda:)

cankurtaran da olurdum ama kumlarda aylak yatmak daha iyidir
bu duvardan yollardan geçenlere bakarım, köy köpeklerine de havlarım, küçük piliçleri de boyunlarından tuttuğum gibi dedemin evine getiririm :))

burası da bursa daki botanik parkı çok süper bi yer, göletteki ördekleri yakalamayı çok isterdim ama tasmamı bırakmadılar bi türlü:(((



her türlü ortama ayak uydururum, bakın burası da karamürsel, sabahın ilk ışılarına bakıyoruz:)







1 yorum: