24 Nisan 2010 Cumartesi

cem ve kankim poker

poki poki hani nerde poker dedikler anda hemen kankim pokerle göz göze geliriz parkta, sonra dıgıdık dıgıdık koşarız, pokerin enerjisi çok fazla durmak bilmez, her yere atlar, zıplar sevgi delisidir, çok cesurdur hep havlar coşar, kocaman köpeklere kafa tutar:)))derya beni pokerle değiştirme planları yapıyor haberim var :)))bi akşam bize geldiler, biraz kıskandım onu ama oynamasam bile o oyuncakları seninle paylaşamam poker üzgünüm kankim çılgın poker in hemen ahmetin kucağından orası benim yerim


cem bana masaj yapıo oooo süper hemde, şu pokerin de nesini seviyorlar anlamadım

hiç oyanamsam da benim onlar yaklaşma sakın hırrrrr!!!

çok hızlıyız canımmm


pokere hediye ettiğim nazar boncuklu bel tasması:))


















pokerin hızı fotoğraf karelerine böyle yansıyor

yine gelin bize kankim poker





sizi görünce çok mutlu oluyorum

not: cem abimin pokeri çok çok sevecek bi kız arkadaşı olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder