20 Şubat 2010 Cumartesi

semt pazarında balım

bizim türümüzü alışverişmerkezlerine süper marketlere almıyorlar, ben işimi bilirim, hoop hemen giderim semt pazarına, öyle bedavadan yaşamak olmaaaaz, alınan eşyaların taşınmasında da yardım ettim, pembe poşetteki yeni mama kabım:)
ahmet dostum biz paket taşıyalım derya bizi çeksin oldu mu bu yaaaa hev hev heeeev:)))) her iki yanımdada torbalar asılı , arkadaşım eşeğe benzedim...

hoooop kim var arkada zabıta mı geliyor amanınnn işportacı dostlar:))
pazarda herkes beni çok sevdi


her hafta cumartesi burdayım artıkın ona göreeeeee.








5 yorum:

  1. bizi de götürüüünnnn çok merak ettim ben de yaaa bi de balımın taşıdığı poşetlerin diğer taraftan görüntüsünde çizgili bişiler var onlar neler merak ettim :)

    mama kabın da porselen midir nedir pek bi havalı gözüküyorr

    YanıtlaSil
  2. çok alemsiniz ya :))
    süpersin balım, bizim listeyi de versem alır mısınız duckla birlikte? getirirken yolda yemek yok ama herşeyi :))

    bizim burda öyle pazarlar yok ama datçada götürüyodum duckı öyle, her salatalıkçıdan bi tane salatalık kaçırıyodu eşek kafalı :))

    YanıtlaSil
  3. tabiki alırız verin listeyi ancak duck bey de taşıcak o erkek ona patetiz ve soğanları taşıtırız, bi de sana toka alırız özge onu da taşır ahahhaha, öyle çalma işlere girecekse kivi ne bili avokado götürsün de işimize yarasın, salatalıkla kırkızlık yapmasın

    nilgün seni de götürürz ama muz felan alman lazım, bedavadan taşıtmaya kalkışma ya da bir mama kabı daha istiyoruz 1 liracıdan ahahhahahaa

    o poşettekiler de bebeğe hedüye balım kendi patileriyle seçti desenleri ....

    YanıtlaSil
  4. Nerede bu pazar bu parklar bu keyifli gezmeler :) biz Lokum'u 2 köpekle buluşturacağız diye ne eziyetler çekiyoruz :( İstanbul'un göbeğinde vahşilerin arasında yaşıyoruz adeta...

    YanıtlaSil
  5. burası beyikdüzü:))
    sen de lokumu al gel bize gezelim kardeşimle

    YanıtlaSil